2 תשובות
זה יוצא לך אוטומטי זה לא בשליטתך
אורן להב>
אורן להב>
זה עניין של הבנה.. ומשמעת עצמית..
קודם להבין למה מציק לך משהו... למה אתה דרמטי...
אחכ... למה אתה רוצה לשנות את זה? למה זה מפריע לך?
ודבר שלישי זה... פיזית לעשות שינוי...
להתמקד בדברים אחרים..
קודם להבין למה מציק לך משהו... למה אתה דרמטי...
אחכ... למה אתה רוצה לשנות את זה? למה זה מפריע לך?
ודבר שלישי זה... פיזית לעשות שינוי...
להתמקד בדברים אחרים..
באותו הנושא: