3 תשובות
קרמבו זו אחלה תנועה, יש לי שם מלא חברים ואת לא צריכה לפחד. יעזרו לך והכל והם באמת אחלה אנשים :) ממש שווה
מד"א זה די מסובך כי צריך לעשות פרחי מד"א וקורס 60 אז פחות אפשרי, בכנפיים של קרמבו בד"כ עוזרים לילדים משחקים איתם וכו
שואל השאלה:
הקטע שעברתי הכל במדא כאלו עשיתי את קורס שישים השנה בחופש הגדול הקטע שהם פחות רוצים לענות לי וכל הזמן אומרים לי לחכות וכבר אין לי זמן אז כאלו כדי ללכת לכנפיים של קרמבו אה וכל הוטרינריה אני לא יכולה המורה שלי אמר שזה לקשור למגמת רפואה אפילו שזה כן אוף!
הקטע שעברתי הכל במדא כאלו עשיתי את קורס שישים השנה בחופש הגדול הקטע שהם פחות רוצים לענות לי וכל הזמן אומרים לי לחכות וכבר אין לי זמן אז כאלו כדי ללכת לכנפיים של קרמבו אה וכל הוטרינריה אני לא יכולה המורה שלי אמר שזה לקשור למגמת רפואה אפילו שזה כן אוף!
אנונימית
באותו הנושא: