6 תשובות
לדבר איתן ואס להחליט
לדבר איתן לשמוע את הצד שלהן ואז להחליט
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי איתן כבר והן אומרות שזה לטובתי ושזה לא אשמתן שהם מאוהבים ושזה היה קורה גם בלעדהן
אנונימית
תכלס הן צודקות אבל לא יפה שהן עזרו לו
אנונימית
תדברי איתן, תסבירי להן למה התעצבנת.
לדבר תמיד עוזר.
אם את ממש חברה טובה שלהן והן עושות לך טוב אז למה שלא תסלחי להן? אפשר לפתור הכל , העניין הוא אם את מוכנה לסלוח להן
אפשר בבקשה פרח אני מנסה להתכתב