4 תשובות
שואל השאלה:
ולכן זה פוגע כי לא אכפת לו מה איתי..
ולכן זה פוגע כי לא אכפת לו מה איתי..
אנונימית
שואל השאלה:
זה הופך אותי לאגואיסטית?
זה הופך אותי לאגואיסטית?
אנונימית
תנסי לדבר איתו אולי הוא בלחץ. גם הבן זוג שלי לא מתקשר איתי כלכך בגלל המצב אבל פשוט צריך להבין שזאת תקופה כזאת וזה לא הזמן הכי מתאים לדבר עכשיו. בכל מקרה דברי איתו תגידי לו שבאלך יותר יחס שהוא יותר יתעניין וזה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית