6 תשובות
זה הגיוני מאוד
אני במקומך הייתי מבינה ממה שהוא אומר, אני רוצה לצאת איתה אבל אני לא יכול אז אני יוצא איתך
הייתי נפרדת ממנו או לכל הפחות אומרת לו להפסיק להתכתב איתה
אני במקומך הייתי מבינה ממה שהוא אומר, אני רוצה לצאת איתה אבל אני לא יכול אז אני יוצא איתך
הייתי נפרדת ממנו או לכל הפחות אומרת לו להפסיק להתכתב איתה
איזה חרא הוא, מה זה היא יפה ומושלמת? מה זה רק בגלל שהיא גרה רחוק. ומה את בדיוק? ריבאונד?
למי אכפת שהוא לא רוצה לפגוע בה? ובך זה בסדר?
למי אכפת שהוא לא רוצה לפגוע בה? ובך זה בסדר?
שואל השאלה:
כתבתי לו: זה קצת מפריע לי הידיעה שלחברה שלך יש רגשות כלפיך והיא לא יודעת עלינו אני ממש מצטערת שאני קנאית מגעילה אני התייעצתי עם מלא מלא אנשים בסטיפס ואני באמת לא יודעת כבר אני באמת לא רוצה להיפרד אבל זה קצת מעיק עלי אני ממש אשמח אם תספר לה זה יהיה המון בשבילי ואני באמת אוהבת אותך ואני מצטערת שאני יוצאת קנאית מגעילה סליחה חשבתי שעדיף קשר שבנוי על אמת אז אני מספרת לך את האמת כולהאני באמת אוהבת אותך אבלוזה קצת פגע בי שאמרת שהיא מושלמת ויפה והבעיה היחידה שאתה לא רוצה אותה בגלל שהיא גרה רחוק וזה מרגיש לי מוזר באמת סליחה....
כתבתי לו: זה קצת מפריע לי הידיעה שלחברה שלך יש רגשות כלפיך והיא לא יודעת עלינו אני ממש מצטערת שאני קנאית מגעילה אני התייעצתי עם מלא מלא אנשים בסטיפס ואני באמת לא יודעת כבר אני באמת לא רוצה להיפרד אבל זה קצת מעיק עלי אני ממש אשמח אם תספר לה זה יהיה המון בשבילי ואני באמת אוהבת אותך ואני מצטערת שאני יוצאת קנאית מגעילה סליחה חשבתי שעדיף קשר שבנוי על אמת אז אני מספרת לך את האמת כולהאני באמת אוהבת אותך אבלוזה קצת פגע בי שאמרת שהיא מושלמת ויפה והבעיה היחידה שאתה לא רוצה אותה בגלל שהיא גרה רחוק וזה מרגיש לי מוזר באמת סליחה....
אנונימית
רק בת כמה את?
הגיוני לגמריי שאת מקנאה
ברור שהגיוני שאת מקנאה. מה זה השטויות האלו להגיד שהיא יפה וכל זה בזמן שיש לך חברה.
אם הוא ימשיך לדבר עליה תגידי לו על זה משהו, ושזה מפריע לך
אם הוא ימשיך לדבר עליה תגידי לו על זה משהו, ושזה מפריע לך
באותו הנושא: