10 תשובות
מה השאלה שוב?
שואל השאלה:
מה לעשות עכשיו? מה לכצוב לילדה אם לענות לה בכלל):
אהובה עזבי את החבורה.. אלין חברה טובה שלך? לא נשמע ככה. בכל מקרה- קחי אחריות על המעשים שלך, אבל תזכרי שאת לא תמיד חייבת לה דין וחשבון. אם לא מתאים להיפגש, את יכולה פשוט להגיד שפחות מתאים לך. בלי תירוצים.
רגע אז "אלין" לא בקבוצה נכון? אז למה שלו תאמרי לה שזה לא חבורה או משהו כזה וזה לא ריכולים ואילו תשלחי לה תמונות של כמה מהודעות ותאמרי לה שזה כדי לא לעורר בלגן בקבוצה הרגילה
מה השאלה שלך? אני חושבת שפשוט תגידי לה שלא נעים לך "להלשין" על מישהי ולסבך אותה. תני לה זמן, יעבור לה...אבל אל תעשו את זה שוב, כי זה יכול לפגוע, פשוט תכתבו בקבוצה הרגילה של כולכן את התוכניות גם אם זה רק 5 בנות שבאות...שהאחרות ידעו שהם גם מוזמנות.
בנוגע לזה שהיא תלותית אליך, אין ממש מה לעשות לגבי זה. אם את רוצה להיות חברה שלה, אז תהיי ותעזרי לה אם היא מרגישה לא בתוך הקבוצה, ואם את לא רוצה להיות חברה שלה אז פשוט אל תהיי.
למה שלא*
אני שונא אתה ה גוגל פיקסר
שואל השאלה:
תודה לעוזרים! רק להבהיר גם שהיה פעמים שהיא יכלה ועוד בנות לא יכלו היא פתחה גם קבוצות.. זה קבוצות באמת שפותחים רק כדי לא לחפור לכולן כי זה מפריע.. הקבוצות נמחקות אחר כך
תודה על הפרחים
אז תזכירי לה שגם היא הייתה בקבוצות כאלה, אני באמת חושבת שהיא תרגע עם הזמן
שואל השאלה:
תודה למי שענה ולא שלחתי לו פרח❤נגמרו לי הפרחים לתת