10 תשובות
אני לקחתי בחודש הקודם וזה עלה 150 שח ואפשר לשלם רק בפייפאל
מוזמנת אליי לפרטי אם את רוצה לשאול עוד שאלות:)
מוזמנת אליי לפרטי אם את רוצה לשאול עוד שאלות:)
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
שואל השאלה:
את ממליצה על זה?
את ממליצה על זה?
אנונימית
קיבלתי את התשובה לפני שבועיים ועוד לא התחלתי את השגרה אבל בכללי היא כותבת ממש מפורט ומסבירה על הכל
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
הספקת להכנס?
שואל השאלה:
כן הספקתי
כן הספקתי
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו בהתחלה לא אבל כזה דיברתי איתה באינסטגרם והיא הסכימה לשלוח לי את הקישור
כאילו בהתחלה לא אבל כזה דיברתי איתה באינסטגרם והיא הסכימה לשלוח לי את הקישור
אנונימית
שואל השאלה:
לשלןח**
לשלןח**
אנונימית
גם לי היא שלחה את הקישור (לפני הזמן) היא באמת מדהימה
באותו הנושא: