10 תשובות
אני לקחתי בחודש הקודם וזה עלה 150 שח ואפשר לשלם רק בפייפאל
מוזמנת אליי לפרטי אם את רוצה לשאול עוד שאלות:)
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
שואל השאלה:
את ממליצה על זה?
אנונימית
קיבלתי את התשובה לפני שבועיים ועוד לא התחלתי את השגרה אבל בכללי היא כותבת ממש מפורט ומסבירה על הכל
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
הספקת להכנס?
שואל השאלה:
כן הספקתי
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו בהתחלה לא אבל כזה דיברתי איתה באינסטגרם והיא הסכימה לשלוח לי את הקישור
אנונימית
שואל השאלה:
לשלןח**
אנונימית
גם לי היא שלחה את הקישור (לפני הזמן) היא באמת מדהימה