11 תשובות
זה עודף משקל. כן
שואל השאלה:
ברמה של להחביא ממנה מתוקים ומאכלים מיותרים?
ברמה של להחביא ממנה מתוקים ומאכלים מיותרים?
אנונימי
כמו שאמרתי זה לא הדרך הנכונה כי בסוף היא תאכל דברים אחרים..
לא משמינים רק מסוכר
צריך לרדת לשורש הבעיה ולכן כדי לדבר עם ההורים שיקבעו לה טיפוח או דיאטנית
לא משמינים רק מסוכר
צריך לרדת לשורש הבעיה ולכן כדי לדבר עם ההורים שיקבעו לה טיפוח או דיאטנית
זה חמוד שאתה דואג לה אבל זה לא המקום שלך להחליט מה טוב בשבילה
אני אישית חושבת שלהחביא ממנה דברים זה לא בסדר והיא צריכה להחליט אם היא רוצה לנסות שנות את המשקל אם הוא חושבת שהוא בעייתי או אם היא צריכה משהו מתוק או מאכלים שאתה מחשיב כמיותרים
בכל זאת אתה אח שלה, אתה יכול לנסות לדבר איתה על זה בצורה יפה ובלי לנסות לפגוע או להיות מודאג מדי (כדי שלא תרגיש רע עם עצמה) אבל למנוע ממנה ההחלטות לגבי מה זה בסדר שהיא תאכל ומה פחות זה ממש לא בסדר גם אם זה נובע מדאגה
אני אישית חושבת שלהחביא ממנה דברים זה לא בסדר והיא צריכה להחליט אם היא רוצה לנסות שנות את המשקל אם הוא חושבת שהוא בעייתי או אם היא צריכה משהו מתוק או מאכלים שאתה מחשיב כמיותרים
בכל זאת אתה אח שלה, אתה יכול לנסות לדבר איתה על זה בצורה יפה ובלי לנסות לפגוע או להיות מודאג מדי (כדי שלא תרגיש רע עם עצמה) אבל למנוע ממנה ההחלטות לגבי מה זה בסדר שהיא תאכל ומה פחות זה ממש לא בסדר גם אם זה נובע מדאגה
שואל השאלה:
תראי, אני מבין מה את אומרת, אבל אני אישית מאמן כושר מתחיל ויש לי הרבה ידע בתזונה אני מבין בזה מאוד.
לגבי לקבל החלטה על דעת עצמה זה לא רלוונטי היא עדיין קטינה ולא יכולה לבחור להישאר בדרך הזאת ולתת לה "יד חופשית" בקשר למשקל שלה בכל זאת ההורים צריכים לדאוג לה בריאותית אז ככה שאין לה פה אפשרויות בחירה, אישית אני רק מנסה למגר את הנזק שהיא עלולה לעשות לעצמה עם אכילת יתר של סוכרים ופחמימות ריקות.
זה ברור לי שאני לא יכול למנוע ממה או להפחית לה את האוכל "הרגיל" שהיא אוכלת פה אין לי דרך לשלוט או להחביא את זה.
אז בעצם מטרת השאלה היא האם אני פועל בסדר מבחינה מוסרית או שזה לא בסדר וזה לא המקום שלי להתערב? בהתחשב לזה שההורים מקטינים ראש.
תראי, אני מבין מה את אומרת, אבל אני אישית מאמן כושר מתחיל ויש לי הרבה ידע בתזונה אני מבין בזה מאוד.
לגבי לקבל החלטה על דעת עצמה זה לא רלוונטי היא עדיין קטינה ולא יכולה לבחור להישאר בדרך הזאת ולתת לה "יד חופשית" בקשר למשקל שלה בכל זאת ההורים צריכים לדאוג לה בריאותית אז ככה שאין לה פה אפשרויות בחירה, אישית אני רק מנסה למגר את הנזק שהיא עלולה לעשות לעצמה עם אכילת יתר של סוכרים ופחמימות ריקות.
זה ברור לי שאני לא יכול למנוע ממה או להפחית לה את האוכל "הרגיל" שהיא אוכלת פה אין לי דרך לשלוט או להחביא את זה.
אז בעצם מטרת השאלה היא האם אני פועל בסדר מבחינה מוסרית או שזה לא בסדר וזה לא המקום שלי להתערב? בהתחשב לזה שההורים מקטינים ראש.
אנונימי
^ אימלה חשבתי שאתה איזה בן 9
אם אתה מבין בזה תלך על זה
אבל תדבר איתה גם
אם אתה מבין בזה תלך על זה
אבל תדבר איתה גם
אני עדיין חושבת שזה משהו שצריך להתנהל מולה או מול ההורים כי זה עדיין לא המקום שלך
ואם אתה כלכך בטוח שזה טוב בשבילה אז במקום להסתיר ממנה דברים פשוט תשכנע אותה, אני חושבת שלמנוע פשוט יגרום לה להזדקק לזה יותר בעתיד וחוץ מזה שאם תשכנע אותה אז כמאמן כושר תוכל לבנות איתה תוכנית אימונים למתחילים ולדבר איתה לגבי מתוקים וארוחות בכללי
ואם אתה כלכך בטוח שזה טוב בשבילה אז במקום להסתיר ממנה דברים פשוט תשכנע אותה, אני חושבת שלמנוע פשוט יגרום לה להזדקק לזה יותר בעתיד וחוץ מזה שאם תשכנע אותה אז כמאמן כושר תוכל לבנות איתה תוכנית אימונים למתחילים ולדבר איתה לגבי מתוקים וארוחות בכללי
שואל השאלה:
תודה לכולם על התשובות :)
תודה לכולם על התשובות :)
אנונימי
שואל השאלה:
נ.ב- אני מגזים בהתנהלות שלי ביחס למשקל שלה או שזה באמת משקל מוגזם?
נ.ב- אני מגזים בהתנהלות שלי ביחס למשקל שלה או שזה באמת משקל מוגזם?
אנונימי
לדעתי אתה עושה בסדר זה טוב שאתה דואג לה
אנונימית
זה לא ככ בסדר אבל זה מובן שאתה דואג לה
פשוט זה לא הדרך
תנסה לדבר עם ההורים על זה
פשוט זה לא הדרך
תנסה לדבר עם ההורים על זה
באותו הנושא: