3 תשובות
כן, מאמינה שבעזרת הקשר הטוב של שתיהן גם הקשר שלך עם אחותך ישתפר
בת כמה את ובת כמה אחותך?
תסתכלי על הצד הטוב, את אוהבת את חברה שלך ואת אוהבת גם את אחותך ולשתיהן כיף והן נהנות מהחברה אחת של השניה, אומנם הוזזת קצת הצידה אבל 2 בנות שאת מאוד אוהבת מאושרות וזה מה שחשוב, אני בטוחה שהחברות שלהן לא באה על חשבונך ואם מפריע לך משהו ממליצה לך לפנות לי שאת בקשר יותר טוב איתה מבין שתיהן ולהסביר להן את הסיטואציה
באותו הנושא: