7 תשובות
שלכל אחד יש הורמונים שונים והשנים עושות את שלהן.
שואל השאלה:
את לא מבינה זה לא נורמלי אפילו אני קורא לה בטעות בלשון זכר לפעמים!
את לא מבינה זה לא נורמלי אפילו אני קורא לה בטעות בלשון זכר לפעמים!
אנונימי
תושיב אותה על כיסא ותצעק עליה "צא דיבוק, צא!"
שואל השאלה:
למאו אני רציני
למאו אני רציני
אנונימי
סתם הורמונים. אל תדאג לגבי זה.
יכול להיות גם שהיא טרנסג'נדר
יכול להיות גם שהיא טרנסג'נדר
אוליי היא מגלה דברים חדשים על המגדר שלה, תנו לה זמן
שואל השאלה:
איך זה אפשרי אם כל הילדות שלה היא הייתה ילדה רגילה?
איך זה אפשרי אם כל הילדות שלה היא הייתה ילדה רגילה?
אנונימי
באותו הנושא: