7 תשובות
שלכל אחד יש הורמונים שונים והשנים עושות את שלהן.
שואל השאלה:
את לא מבינה זה לא נורמלי אפילו אני קורא לה בטעות בלשון זכר לפעמים!
אנונימי
תושיב אותה על כיסא ותצעק עליה "צא דיבוק, צא!"
שואל השאלה:
למאו אני רציני
אנונימי
סתם הורמונים. אל תדאג לגבי זה.
יכול להיות גם שהיא טרנסג'נדר
אוליי היא מגלה דברים חדשים על המגדר שלה, תנו לה זמן
שואל השאלה:
איך זה אפשרי אם כל הילדות שלה היא הייתה ילדה רגילה?
אנונימי