3 תשובות
תוכלי כמוני אני כבר כמעט שנה אוכלת דפי אורז לארוחת בוקר ואורז וחזה עוף לארוחת צהריים ובלי ארוחת ערב כמובן מה שנקרה התפריט המושלם



ואני לא צוחקת שנה שלמה אני אוכל ככה סבל שמישהו כבר יתן לי אוכל נורמלי לא באלי אורז (סמיילי בוכה)
^וואי וואי מה את בעונש ?
קניתי פעם דפי אורז והשתמשתי רק פעם אחת וזרקתי מרוב שזה מגעיל
אוקיי שתי דברים אחד זה הכל מחלה מטומטמת ואפשר גם להגדיר את זה כעונש
שתיים אני עושה מהדפי אורז שלי מלוואח אמא איזה טעים זה