5 תשובות
להבין שאת לא צריכה לבכות כי אני בטוח שיהיה יותר טוב, ואני אסביר למה.
תסתכלי על הצד החיובי, עכשיו את יודעת שהן לא חברות אמיתיות ועכשיו את יכולה להתחבר לחברות חדשות, אף פעם לא מאוחר!
אבל לפני כן כדאי שתשאלי אותן למה, אולי ממש ברח להן או שהן חשבו שאת לא יכולה.
מקווה שעזרתי :)
תסתכלי על הצד החיובי, עכשיו את יודעת שהן לא חברות אמיתיות ועכשיו את יכולה להתחבר לחברות חדשות, אף פעם לא מאוחר!
אבל לפני כן כדאי שתשאלי אותן למה, אולי ממש ברח להן או שהן חשבו שאת לא יכולה.
מקווה שעזרתי :)
שואל השאלה:
אבל אני בוכה מהעובדה שנכשלתי פשוט נכשלתי בהבחינה החברתית עברתי בית ספר בשביל להכיר חברים חדשים וגם פה אין לי יציאות
אבל אני בוכה מהעובדה שנכשלתי פשוט נכשלתי בהבחינה החברתית עברתי בית ספר בשביל להכיר חברים חדשים וגם פה אין לי יציאות
אנונימית
אל תוותרי לעצמך, יכול להיות שגם יש לך משהו באופי שמקשה עלייך להכיר אנשים חדשים, אולי תנסי להבין מה הוא ולשנות אותו?
מוזמנת לכתוב לעצמי בפרטי ואשתדל כמה שיותר לעזור בצורה אישית יותר :)
מוזמנת לכתוב לעצמי בפרטי ואשתדל כמה שיותר לעזור בצורה אישית יותר :)
גם לי זה קרה היום
סתם קנאים מבטיחה
סתם קנאים מבטיחה
לא לבכות כנראה התרחקת מהחבורה הזו לא מצדיק את המעשה
באותו הנושא: