3 תשובות
הם לא חברים תעזבי אותם
אנונימית
שרפיי אותם הם לא שווים אותך
מקסימה שכמוך אני מאמינה בך
לא להיפגע
לא להיעלב
הכל בסדר חמודה את יכולה לעבור את זה אני סומכת עליך
ומאמינה בך
לגל דבר אחד את מוזמנת לפרוק בפרטי
מקסימה שכמוך אני מאמינה בך
לא להיפגע
לא להיעלב
הכל בסדר חמודה את יכולה לעבור את זה אני סומכת עליך
ומאמינה בך
לגל דבר אחד את מוזמנת לפרוק בפרטי
אנונימית
אם אתם קבוצה של 5+ אז להמשיך הלאה זה לא שווה להפגע
באותו הנושא: