6 תשובות
וואי ביום העצמאות לא הזמינו אותי ליציאה
וכתבתי להם כזה "איך היה לך בעצמאות?" וענו לי כזה סבבה עד שנפל להם האסימון והם היו כלכך נבוכים הפרצוף שלהם היה שווה כל רגע
שואל השאלה:
חחח^^
אנונימי
זה לא רע זה פשוט בעיני לא דבר שכדאי לעשות באמת רק לדעתי ברורה שזה ממש חרא ומבאס שלא מזמינים אותך אבל הדרך הכי טובה זה או לדבר על זה ואם זה אנשים שהם חשובים לך הם יותר יפגעו מזה שאמרת שנפגעת מהם מאשר לכתוב תהנו , ואם הם לא חשובים לך ואת לא להם פשוט תשחררי כי הם ממש לא שווים את זה ממש ממש לא. את הרבה יותר מסתם
שואל השאלה:
אני בן ואקח את מה שכתבת
אנונימי
לא זה לא רע
גם אני כותבת תהנו אבל לא בשביל לגרום להם להרגיש אשמים
אנונימית