6 תשובות
יציאה עם מי אם אפשר לשאול ?
לא חברים אמיתיים. תתרחקי
יהיה בסדר :) אני מבטיח שתמצאי חברים אמיתיים שיהיה להם אכפת ממך.
אין מה לעשות כל כך ואולי זה לטובה , זה יציאה של חברים קרובים? או של משהו כללי כמו כיתה או חוג או משהו כזה
שואל השאלה:
הם לפעמים מזמינים ליציאה ולפעמים לא וזה נהיה מעליב כבר
שואל השאלה:
זה ידידים
זה תלוי באמת לדעתי גם בכמה את קרובה לחברים האלה
באותו הנושא: