10 תשובות
הזמן יעשה את שלו
מצטער שחווית את זה /:
להבין שהוא אפס שלא שווה את הזמן שלך בכלל
תראי לו ולעצמך שהתגברת והתבגרת
ובכללי הוא לא שווה שום דמעה
מצטער ממש על התחושה. רק לחכות ולהבין שזה תהליך עד שיעבור לגמרי וזה לגיטימי
שואל השאלה:
אנונימי מה אכפת לי איך זה נקרא
אנונימי
זה קרה איתי גם בעבר וגם אני בכיתי הרבה הדרך היחידה לשכוח ממנו ולהפסיק לבכות זה לעקל שהבן אדם הזה לא טוב ושהוא בחיים לא אהב אותך ולשים אותו מאחורי הגב ואני בטוחה שעם הזמן הכל יעבור
לחזור על דברים רעים שהוא עשה בראש לשנות את הרגשות שלך כלפיו , להזכיר לעצמך שהוא רע לך וככה תחוש כלפיו רגשות אחרים ויהיה לך קל יותר...
שואל השאלה:
אבל הוא כל כך חתיך, כל כך הטעם שלי, אני לא מפסיק לחשוב על הנשיקה שלנו (שמסתבר שהוא לא באמת רצה שאנשק אותו)
אנונימי
יש עוד חתיכים שמנשקים מושלם זה לא דרישה מוגזמת סמוך עליי
יש לי שיטה בשבילך- בכל פעם שתיזכר בדבר טוב בו תזכיר לעצמך דבר אחד רע בו.
אתה לא צריך לרדוף אחרי אף אחד.
אם אתה צריך לדבר אני פה❤