10 תשובות
וואי אם זה מה שיגרום לך להרגיש טוב יותר תעשי את זה
אבל אני מקווה שלעבור כיתה לא ישנה לך משהו חברתית (אם יש לך חברות בכיתה) או בלימודים
אני מניחה שיום יבוא ויהיה לך הרבה יותר קל לראות אותו..וזה תלוי ממש בחברים ואם התרגלת לכיתה,אם אין לך בעיה לעבור אז כן,תעברי.
אל תעברי כיתה בגללו מה תראי לו שהוא יותר מפריע לך תתעלמי ותתעסקי בלימודים מה שחשוב
שואל השאלה:
יש לי חברים טובים בכיתה
אבל אין לי כוחות לראות אותו כל בוקר
והוא עוד יושב לידי אני יכולה לבקש לעבור מקום אבל עדיין..
אנונימית
שואל השאלה:
^^ הוא גם מתחיל לחפור לי עם הסליחה שלו
ויש רגעים שאני פועלת רק מהלב ובלי מוח
אז אני גם מפחדת שאז אני אסלח לו
אנונימית
אין מה לסלוח לבן אדם בוגד. תשתיקי את הקול שלו מהראש שלך
שואל השאלה:
אני יודעת
אבל אני יודעת שאני עדיין מאוהבת בו
ושאם אני אסלח לו זה כי אני באותו רגע יהפוך להיות מטומטמת אז אני רוצה לתפוס מרחק
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע הוא שבזמן אמת אני לא חושבת אפ אני עומדת לסלוח אני פשוט סולחת אני לא יודעת להסביר למה
אנונימית
לא לעבור,לא לתת לו את התענוג לראות אותך נשברת בגללו ועוזבת רק בגללו ושהוא משפיע עליך ברמה כזו.את חזקה,תלכי עם ראש מורם וחיוך ענק,מבטיחה לך שזה יעשה את העבודה והוא יתפוצץ,ואין סחילה ומחילה על זה,וכל פעם שאת מרגישה שאת עומדת לסלוח תזכרי מה עשה ותזכרי שבוגד נשאר בוגד והכל יחזור על עצמו.
שואל השאלה:
לעבור או לא ?
אנונימית