3 תשובות
את רוצה לעבור כיתה כי אין לך שם חברים?
לא נשמע הגיוני, תכירי חברים מהשכבה למה לעבור כיתה זה סתם סיבוך
שואל השאלה:
^לא הבנת, יש לי חברה אחת בכיתה והרבה בשיכבה
אנונימית
אז כאילו יש לך הרבה מכיתה אחרת ואת רוצה לעבור לכיתה הזאת?