3 תשובות
את רוצה לעבור כיתה כי אין לך שם חברים?
לא נשמע הגיוני, תכירי חברים מהשכבה למה לעבור כיתה זה סתם סיבוך
לא נשמע הגיוני, תכירי חברים מהשכבה למה לעבור כיתה זה סתם סיבוך
שואל השאלה:
^לא הבנת, יש לי חברה אחת בכיתה והרבה בשיכבה
^לא הבנת, יש לי חברה אחת בכיתה והרבה בשיכבה
אנונימית
אז כאילו יש לך הרבה מכיתה אחרת ואת רוצה לעבור לכיתה הזאת?
באותו הנושא: