3 תשובות
אני לא הייתי עוברת. ישארו לך רק שנתיים למה להסתבך עם מעברים?
לא מומלץ. זה לקחת סיכון בלי סיבה אמיתית. אם את רוצה חוויות תפתחי תחביב
אני לא הייתי ממליצה. לעבור ביא זה ממש קשה כי רוב השכבה כבר ממש מגובשת בשלב הזה וקשה להשתלב.