3 תשובות
אם באמת מרגיש לך שזה עניין יותר גדול ממה שנשמע אז תעברי
תעברי אם לא כיף לך ואם קשה לך בלימודים את תמיד יכולה לבקש עזרה
תעברי אם באלך
באותו הנושא: