3 תשובות
אם באמת מרגיש לך שזה עניין יותר גדול ממה שנשמע אז תעברי
תעברי אם לא כיף לך ואם קשה לך בלימודים את תמיד יכולה לבקש עזרה
תעברי אם באלך