14 תשובות
בסדר אץ תראי את המורה בדרך כלל בבית ספר
תעברי לכיתה השניה שיהיה לך יותר טוב
תעברי כיתה
גם ככה המורה תתחלף עוד שנתיים כשתעברי לתיכון
כרגע יותר חשוב שלא תסבלי בכיתה
תעברי כיתה ..
את תיראי את המורה הזאת בבית ספר
שואל השאלה:
תודה:)
יואו אני במצב בדיוק כמו שלך וואוו בואי נשבר בפרטי אני גם בגילך אני שנה הבאה הבאה כיתה ט' ואת?
מכירה את ההרגשה בעיניין של המורה.
אני חושבת שעדיף שתישארי בכיתה שלך, גם ככה מה שקורה בכיתה לא תמיד משנה, יותר משנה מה קורה אחרי הלימודים, ביומיום, בהפסקות...פחות משנה הכיתה כי בכיתה לומדים. ועדיף שתישארי עם המורה שלך, כי את החברות כל יום את יכולה לראות בכל זמן. ואת המורה את לא יכולה לראות בכל זמן, רק בבית ספר....וגם זה בקושי.
אם את כל כך אוהבת את המורה הזו תתייעצי איתה לגבי זה
שואל השאלה:
אני גם מפחדת איך ה"חברות" מהכיתה שלי יגיבו לזה:(:(:(((
תעברי כיתה ותהיי עם חברות שלך
את המורה שלך את יכולה לראות כל הזמן וגם את יכולה לבקש ממנה לפעמים שיעורים פרטיים במקום שיעור אם היא מלמדת טוב וחמודה
^^לכל אלו שכתבו שתעבור כיתה כי גם ככה היא רואה את המורה בבית ספר, אז...היא התכוונה שהסיבה שגורמת לה להתלבט זה בגלל שהמורה הזו מלמדת טוב, וכייף לה ללמוד ולהעביר את השיעור עם המורה הזו, לא שהיא אוהבת אותה ורק בגלל זה..
שואל השאלה:
אני עם המורה הזאת שנתיים וממש נקשרתי אלייה אבל בכל זאת מאוד קשה לי עם הילדות הרעות האלה ואני כל הזמן לבד בהפסקות, זה הכניס אותי באיזשהו שלב לדיכאון
שואל השאלה:
לא זה גם כי אני אוהבת אותה וגם היא מלמדת טוב
שואל השאלה:
אני שנה הבאה הכיתה ו' חחח
לדעתי את צריכה להישאר באותה כיתה... כל דבר רע סופו להיגמר
מקווה שעזרתי, ice cream lady
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה לגמור יסודי בטוב אחרי שנתיים של דיכאון...