3 תשובות
עברתי כיתה השנה וגם לי אין יותר מידי חברים, אבל יש מלא בבית ספר הקודם, לדעתי אם יש לך חברים בשכבה זה מיותר לעבור.
אם הייתי במצב שלך הייתי עוברת כיתה בשביל להרגיש יותר בנוח והריחוק הזה מהחברים בכיתה המגבילה יכולה להרחיק בניכם קצת,
מקסימום תישארי בקשר עם זאת בכיתה שלך
לעשות מה שטוב לך, קודם כל את , אם לא טןב לך- תעברי כיתה!