8 תשובות
מה גרם לך להיות עם שניהם?
אולי את נמשכת לבנים קקות. תקראי מה שכתוב בפרופיל שלי.
מקווה שתמצאי בן שיעריך ויכבד אותך
אולי תחפשי מישהו שברמה שלך
אנונימי
שאלתי מה גרם לך להיות איתם, לא מה לא ידעת שהם...
תשאלי עצמך מה היה בהם שהיה יכול להזהיר אותך לפעמים הבאות.
תשאלי עצמך מה היה בהם שהיה יכול להזהיר אותך לפעמים הבאות.
שואל השאלה:
^ זה כבר שתיים
אין לי עצבים כבר
^ זה כבר שתיים
אין לי עצבים כבר
אנונימית
לא כולם ככה!!
הוא סתם דפוק
תשחררי ממנו
תקחי את הזמן להתגבר עליו
הוא סתם דפוק
תשחררי ממנו
תקחי את הזמן להתגבר עליו
שואל השאלה:
^^^ לא ידעתי שהם ככה
^^^ לא ידעתי שהם ככה
אנונימית
באותו הנושא: