20 תשובות
למסור אותו
מה מה לעשות להיפרד דחוף מהזהזה
להיפרד ולא לחזור על טעויות
להיפרד מגיע לך יותר טוב ממנו
להפסיק להיות וחסרת ערך עצמי ולהעיף אותו מהחיים שלך.
להיפרד דחוף זה סתם יעשה לך רע
את רציני שואלת מה לעשות?
זה רעיל כל כך
להיפרד ממנו, סליחה אחותי אבל את לא צעצוע
מה את נותנת לו לשחק בך ככה?
למה את חוזרת אליו בכל, תיפרדי ממנו כמע שיותר מהר
אנונימית
מי שבוגד יבגוד פעמיים והוא כבר בגד פעמיים אז שלא נדע מהר להפרד אומנם זה קשה אבל זה הדבר הנכון לעשות
תיפרדי ואל תחזרי
להיפרד דחוף.
אנונימית
להיפרד, דחוף.
לא נראה שזאת בכלל שאלה, זה ברור ממש שזה מה שצריך לעשות.
מבינה שאת אוהבת אותו.. אבל שימי את זה נגד הדברים שהוא עושה - זה לא שווה את זה בכלל.
מה קרה לך? אסור לחזור!! אני נפרדתי וכן בצער כן בכאב ובכי אחרי 4 5 שנים וזה קרה בגלל בגידה! אסור אסור אסור לתת מקום חזרה למי שפגע ככה זה רע מאוד
להיפרד.. את תמצאי מישהו יותר טוב ❤
מגיע לך יותר טוב ממישהיו שלא מעריך אותך ואני חושב שכדאי לך לכוון למי דאוהב אותך ושומר עליך ולא למי שפוגע ומזלזל בך ילדה
שואל השאלה:
תודה לכולם❤
אנונימית
מצאתי!
וואלה ספאם טוב, אהבתי
טוב שלך
8/10 וזה לא ציון שאני מחלקת הרבה!!!!
קבלי מדבקת כל הכבוד
טוב, אז זאת בעיה שלך שאת עדיין מנסה להיות איתו, אין שום תשובה חוץ מלעבור הלאה.
אנונימי
תתני אותי לאימוץ
תקשיבי עם כמה זה קשה ואת אוהבת אותו הוא לא בריא לך אם הוא עשה את זה פעם ופעמיים אז למה נראה לך שהוא לא יעשה פעם שלישית פעם רביעית פעם חמישית ופעם שבעים מגיע לך מישהו שיקום בבוקר ויגיד תודה על זה שאת בחיים שלו ויעריך אותך ויתן לך את הכבוד שראוי לך
ונכון שיכול להיות שיהיו פעמים שאת תגידי "אוף למה גמרתי איתו" אבל זה בסדר כי זה קורה שמתחרטים ומצטערים אבל זה רק חלק מהתהליך ואסור לך בסוף להישבר ולהגיד "טוב די אני לא יכולה אני עצובה מידי אני חוזרת אליו" וזה מפתה אבל לא כי אסור לך לוותר תלחמי בכל הכח ועם מלא כח רצון ומוטיבציה ותביני כמה האפס הזה לא שווה אותך מגיע לך יותר!!
בהצלחה ותזכרי שאת חזקה ושהכל לטובה
להפרד ממנו. אני בטוחה שיש מישהו שיעריך אותך הרבה יותר ממה שזבל הזה העריך.
מגיע לך טוב יותר.
אנונימית