10 תשובות
בוגד נשאר בוגד
בוגד נשאר בוגד תהני מעוד בגידה
שואל השאלה:
אני יודעת. אבל זה הרבה יותר מסובך.
אף פעם לא הגדרנו את עצמנו בתור "זוג" אבל בתאכלס היינו זוג ושנינו אומרים שהיינו.
אבל לא יודעת. כאלן מה אני יכולה לעשות? להגיד לו שאני לא רוצה את זה עכשיו?
אנונימית
תגידי לא שאתה בגדת בי ואני לא סומכת עלייך שוב וזהו יאלה תיפרדי ממנו
את חושבת שזה לא בגידה ואת חושבת שהוא השתנה ואת כרגע מרגישה תסכול וחוסר וודאות אבל כל זה כי את מאוהבת!
ואהבה היא עיוורת שמאוהים לא שמים לב בכלל לדברים הרעים מנסיון!
הייתי עם בחור שבגד בי ושגיליתי את זה הוא לא חסך ממני את האמת . לפני חודש התחיל לדלוח לי הודעות אחרי שנתיים של נתק ואמר שהוא מתגעגע ואוהב ונחשי מה ? הוא בזוגיות עם מישהי תוך כדי!
מיותר לציין שיצאתי עליו בכלל וחסמתי
ולשאלתך
תגידי לו שאת מרגישה שאת פחות יכולה כרגע להמשיך את הקשר קחי לעצמך את הזמן אני בטוחה שתמצאי גברים פי אלך יותר טובים! שיעריכו כל רגע ושניה איתך
שואל השאלה:
אני יודעת שהדבר הנכון זה להיפרד ממנו אבל אני פשוט לא מסוגלת.
כאלו אתם חושבים שהוא הןלך לעשות את זה שוב?
אנונימית
אם תרצי אני אוכל לעזור לך
בסופו של דבר תעשי מה שטוב לך אבל אם ככ הרבה אנשים מהצד שהם ניטרלים אומרים לך אותו דבר שזה ידליק לך נורה אדומב בראש ..
את חזקה פי אלך ממה שאת חושבת וזוגיות הולכת ואחת באה אל תדאגי זה לא סוף העולם תאמיני לי
שואל השאלה:
אוקיי. תודה ❤
אנונימית
^^^^ אני לא מבין איך אלה שתמיד בוגדים הם אלה שתמיד מוצאים מחדש מישהו שיתאהב בהם
i'
אני לרוב חושבת שאחרי בגידה נפרדים ומסיימים את זה כי הרבה פעמים זה משהו שנמשך
ובכלל המעשה מראש מאוד כואב
אבל כן יש אנשים מאוד בודדים שבאמת אפשר לסמוך עליהם אז תלוי במקרה
ומה המצב
ואני לא יודעת מה היה שם