21 תשובות
סתומה אחושילנג
כנראה שכן, אין תירוץ לבגידה
תעשימה שאת חושבת שנכון לך בהצלחה(:
כן,לחזור לאקס זה כמו לנגב עם נייר משומש
אנונימית
מאוד אבל
. .
אחושרמוטה סתומה
תעשי מה שנראה לך נכון
לחזור לאקס זה כמו לצפות בסדרה עוד פעם ולצפות לסוף שונה. זה דיי טיפש מצידך , אבל מבינה אתוך
אהבה מטמטמת לפעמים.
מקווה מאוד שיהיה בסדר
כן באבי
סתומה רצחח, אל תתפלאי אם זה קורה לך שוב :))
את תפגעי שוב, אנשים לא משתנים ובמיוחד אנשים בוגדים. אני מקווה שאת תביני במוקדם ולא מאוחר מדי שאת עושה טעות ותברחי ממנו כמה שיותר מהר. מגיע לך יותר מזה, מגיע לך מישהו נאמן שבאמת ירצה בך ואוהב אותך. כואב לשמוע שאת עשית את הצעד החסר היגיון הזה אבל זאת בחירה שלך בסוף היום, בהצלחה.
כן. תפרדי
כן ממש סתומה
קצת כדי לך לנקום בו:)
לפי דעתי כן.
את חושבת שהוא לא יעשה זאת שוב?
כי יש סיכוי שכן.
אנונימית
את לא סתומה
זה מעשה סתום
אי אפשר לשפוט אבל חבל..
לגמרי. את לא סתומה בכלל אלא המהלך טיפשי. פעם בגד , תמיד יבגוד.