12 תשובות
תפרדי ממנו
חסרת כבוד, חסרת ביטחון ובגדול מרחמת עלייך.
שאין לך עמוד שדרה.


מצטערת על הכנות:/
שזה ספאם שנועד להגיע לחמות, אני מקווה שלא תשיגי את מה שאת רוצה
חסרת עמוד שדרה. בטחון. אולי היית צריכה עזרה והוא היה המענה הכי מספיק בשבילך, אולי חווית משהו והוא ניצל את התקופה הזאת.
רגע אבל למה שתעשי דבר כזה?
מזעזע בעיניי... אבל כל אחד וההחלטות שלו..
רק שתדעי שיהיו לזה השלכות ואת תצטערי על זה בסופו של דבר.
שזה אחלה של ספאם
סמרטוט
שאת פראיירית שאת נותנת לו לשחק בך ככה.
אני חושבת שזה שאת כל פעם חזרת אליו, זאת לא ההחלטה הכי חכמה. אבל זאת החלטה שלך.
לא שווה אותך בכלל
הוא שבר את האמון שלך.
תיפרדי ממנו
ברור שזאת החלטה שלך
אבל אם שוברים כל פעם כוס ומנסים לתקן אותה עם דבק אז בסופו של דבר תמיד יהיה חור קטן ואז הכל יקרוס.