8 תשובות
שואל השאלה:
להתכופף*
זה טוב אתה מחזק את הרגליים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אפשר בקלות להפתע מזה לא?
שואל השאלה:
להפצע
אפשר
אנונימי
אתה צריך לשתות הרבה, כשהייתי מתאמנת כאבו לי הברכיים כל הזמן ונתפסו לי השרירים בלי הפסקה, עד שהמאמנת שלי אמרה לי לקחת מגנזיום, זה מאוד מאוד עזר.
מגנזיום זה מינרל שיש במים ובירקות, מאוד חשוב לאדם.
כן אפשר להיפצע מזה מאוד בקלות אתה מעמיס יותר מידי על הגוף שלך, אם כואב לך זה סימן שדחפת את עצמך יותר מידי ואתה צריך להוריד קצב, אחרי כל כך הרבה זמן שלא רצת זה ממש לא טוב להמשיך בכל הכוח. זה מעצבן אבל אתה צריך לעשות את זה בשלבים
אנונימית
פשוט היה לי מחסור...וזה ידוע שיש להמון אנשים בישראל מחסור במגנזיום, אנחנו שותים מים מותפלים ואין בהם מספיק את המגנזיום, גם ירקות, כל הריסוסים מוציאים מהם את המינרל הזה.
ויותר מזה, המינרל מתבזבז בגוף בעיקר בפעילות ספורטיבית, כאשר אנחנו מזיעים.