4 תשובות
אני לא בת אבל, כמובן שהיה בנות שיצלחחו.
זה שחלק מהבנות לא מצליחות מתח
לא אומר שאת לא תצליחי!
כמו כן יש גם בנים שלא מצליחים מתח.
אז אם את רוצה להצליח לעשות מתח עופי על זה אנחנו מאמינים בך!
זה שחלק מהבנות לא מצליחות מתח
לא אומר שאת לא תצליחי!
כמו כן יש גם בנים שלא מצליחים מתח.
אז אם את רוצה להצליח לעשות מתח עופי על זה אנחנו מאמינים בך!
לא 3/>
לא
כן אבל לא הרבה