התחברות הרשמה

הגיוני שחזרתי מבניה בפוליגל ויש לי כזה פוליגל גם למטה אם אתן מבינות?

כאילו מתחת לציפורן אלב לא מתחת לציפורן האמיתי שלי
22 באוגוסט 2023, 21:39
ציפורניים    
תשובה אחת
לא הבנתי
ט
טמסין
באותו הנושא:
זה הגיוני שחזרתי לגבוהה בגיל 17 ו10 חודשים????
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
מה יותר כדאי, בנייה בפוליגל או באקריל?
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
אז יש לי בניה בפוליגל ורציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות פאני באני על בניה כי זה כזה לבן שקוף כזה
זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל
מי שעשתה בניה בפוליגל - הציפורן שלכן מבפנים קצת עבה?
בניית ציפורנים באקריל או בפוליגל?
מישהי פעם עשתה בניה בפוליגל?
ביום ראשון עשיתי לק גל ולא אהבתי זה בניה בפוליגל אז לא הצלחתי להוריד המשך למטה
כדאי לי לעשות בניה בפוליגל?