התחברות הרשמה

מישהי פעם עשתה בניה בפוליגל?

זה טוב? כמה זמן בערך החזיק?
22 באוגוסט 2021, 16:12
מניקורבנייהבניית ציפורניים    
תשובה אחת
אני אישית עשיתי וזה החזיק כמעט חודש כזה שלוש שבועות
ל
לא יודעת סתם מישהי
באותו הנושא:
בנים אם מישהי עשתה לכם קטע כזה היה יורד לכם ממנה?
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
בנים, אם מישהי לא עשתה צבא זה יוריד לכם ממנה?
בנים יוריד לכם מישהי שלא עשתה צבא?
בנים יוריד לכם אם מישהי עשתה ניתוח אף?
בניית ציפורנים באקריל או בפוליגל?
ביום ראשון עשיתי לק גל ולא אהבתי זה בניה בפוליגל אז לא הצלחתי להוריד המשך למטה
בנים אם מישהי עשתה בגרות מלאה ולומדת תואר למשחק הייתם יוצאים איתה?
בנים זה מוריד לכם אם מישהי עשתה הגדלת חזה??
בנים אתם מעדיפים מישהי שלא עשתה כלום עם בנים או מישהי שכן עשתה?