התחברות הרשמה

כדאי לי לעשות בניה בפוליגל?

או שזה לא טוב
14 בינואר 2023, 19:14
בניית ציפורנייםציפורנייםבנייה    
תשובה אחת
אם את מקוססת אפשר
ממליצה לך לנסות לפני זה מבנה אנטומי ולק גל זה מה שעזר לי
אנונימית
באותו הנושא:
אז יש לי בניה בפוליגל ורציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות פאני באני על בניה כי זה כזה לבן שקוף כזה
זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
מי שעשתה בניה בפוליגל - הציפורן שלכן מבפנים קצת עבה?
היי, לפני בערך שבועיים או שלושה הלכתי לעשות בנייה בפוליגל והיא יצאה מזעזע
בניית ציפורנים באקריל או בפוליגל?
מישהי פעם עשתה בניה בפוליגל?
ביום ראשון עשיתי לק גל ולא אהבתי זה בניה בפוליגל אז לא הצלחתי להוריד המשך למטה
איך מורדים בנייה ציפורנים מחומר פוליגל?
תגידו מה עדיף לבנייה פוליגל או אקריל?