התחברות הרשמה

זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל

20 ביוני 2022, 17:57
בניית ציפורנייםבנייהמניקורקוסמטיקה    
3 תשובות
לא
mae
שואל השאלה:
למה מה זה יכול לעשות לאחותי
אנונימית
זה סתם יהרוס את הציפורניים וזה תכלס ממש מוזר
א
אני בת~
באותו הנושא:
זה יהיה מוזר אם ילדה בכיתה ח' תעשה בנייה קטנה כזאת?
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
איך מורדים בנייה ציפורנים מחומר פוליגל?
בנייה בציפורניים לילדה בת 14?
מה יותר מומלץ לעשות בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
לילדה בת 11 וחצי אפשר לעשות בנייה בציפורניים?
בניית ציפורנים באקריל או בפוליגל?
תגידו מה עדיף לבנייה פוליגל או אקריל?
מישהי פעם עשתה בניה בפוליגל?
ביום ראשון עשיתי לק גל ולא אהבתי זה בניה בפוליגל אז לא הצלחתי להוריד המשך למטה