התחברות
הרשמה
מי שעשתה בניה בפוליגל - הציפורן שלכן מבפנים קצת עבה?
13 באוקטובר 2022, 13:38
ציפורניים
בניית ציפורניים
מניקור
לק
ג'ל
2 תשובות
קצת כן
C
Cherryberryy
פעם הייתי עושה וכן
ל
לבושש
באותו הנושא:
ראיתי סרטון של משהי שעשתה לעצמה לק ואז היא דחפה ציפורן לתוך הציפורן שלה
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
איך מורדים בנייה ציפורנים מחומר פוליגל?
בניית ציפורנים באקריל או בפוליגל?
מישהי פעם עשתה בניה בפוליגל?
בנייה זה עם פוליגל או הציפורניים מפלסטיק האלו?
מה יותר כדאי, בנייה בפוליגל או באקריל?
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
למי פה שעשתה בניית ציפורניים...
אז יש לי בניה בפוליגל ורציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות פאני באני על בניה כי זה כזה לבן שקוף כזה
מה פחות מזיק לציפורניים, בניה רגילה או פוליגל?