ביום ראשון עשיתי לק גל ולא אהבתי זה בניה בפוליגל אז לא הצלחתי להוריד המשך למטה
היום מלא בנות ראו את הלק וניסו להוריד לי עכשיו הורדתי אותו ואני מרגישה ככ רע כי זה גם עלה הרבה כסף וגם אני כוססת אז הציפורנים שלי ממש קטנות יש לי חומרים של בניה גם בבית (אקריל ,פוליגל,טיפסים ודבקים) כדאי לי לעשות אחד לעצמי ? אני בהתחלה הלכתי למישהי כי חשבתי שהיא תעשה יותר יפה ומושקע מאיך שיוצא לי בבית ויצא מזעזע לעצמי יוצא יותר טוב.. אז לעשות לעצמי? אפ כן תציעו צבעים