6 תשובות
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
את במשקל תקין, אם את רוצה את יכולה
רק מה שטוב לך
רק מה שטוב לך
חיים שלי את שוקלת בסדר את לא כזאת רזה
תמיד עדיף להעלות במסת שריר ואז שהמשקל גבוה יחסית תרדי והאחוז שומן יהיה גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לא אמרתי שאני רזה התכוונתי להאם לעלות עכשיו במסת השריר או לרדת עוד
^^ לא אמרתי שאני רזה התכוונתי להאם לעלות עכשיו במסת השריר או לרדת עוד
אנונימית
למה שתרדי עוד? עדיף לרדת אחרי שיש מסת שריר
אנונימי
באותו הנושא: