25 תשובות
למה מה שאלו
שואל השאלה:
תראה בעמוד בראשי את השאלה..
ובכלל יש פה מלא שכותבים דברים ממש מלחיצים כאלה ומכניסים אנשים לחרדות
אנונימית
אל תיכנסי פשוט לאתר
מסכים לגמרי. פעם אחת כתבתי שהכלב שלי אכל קצת שוקולד מעוגה שנפלה לי ואמרו לי שהוא ימות היום
אנונימי
לעזוב את האתר
פאק זה בלתי אפשרי
תמחקי את החשבון שלך בסטיפס,
או שתלמדי להתעלם מחלק מההודעות.

זו אשמה שלך בלבד. לא של אלו שכותבים...

נ.ב
בהנחה שהשאלה הזאת אמיתית, קיבלת תשובה.
שואל השאלה:
^^ זה ממש לא טרול. מה הקשר?
אנשים פה כותבים דברים מלחיצים שלא עוזרים לאף אחד באמת.
אנונימית
לא הבנתי איזה שאלה מהחמות הלחיצה אותך?
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה על החיסונים
אנונימית
^ אה נו זאת עובדה. מה לא ידעת שהחיסונים זה לא באמת מה שזה?
אנונימי
תהיי רגועה מבטיחה לך שהכל בסדר. אנשים שהרבה יותר מבינים בזה ממני וממך (רופאים, דוקטורים, פרופסורים, מדענים) המליצו על החיסון. חבל להקשיב לקונספירציות באינטרנט.
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא ידעתי.

למרות שלא קרה לי משהו רציני בכלל .
סתם כאבים ביד
אנונימית
בוודאי החיסונים זה ככל הנראה משהו שנועד לדילול אוכלוסין ביל גיטס אפילו הודה בזה 100000 פעם הסרטון הזה בחמות זאת רק טעימה ממה שביל גייטס אמר על החיסונים
אנונימי
שואל השאלה:
וואי אולי מספיק?

אני מתנתקת מהשאלה. ביי.
אנונימית
לצאת מהאתר
יוצאים מהאתר, לא נכנסים לשאלות שלא גורמות לך לטוב.
יקירה כנראה שיש לך בעיה שמצריכה טיפול, אי אפשר לבקש מאנשים לשאול שאלות באתר שאלות כי רק לך יש חרדות מזה.
ממליצה להתנתק מהאתר ולעזור לעצמך, מקווה שהכל יהיה בסדר איתך
אנונימית
יש אנשים שמאמינים בדברים הזויים מאוד. הם מציגים את זה כעובדות וזה באמת מפחיד. הרבה אנשים פה לא יודעים על מה הם מדברים אז תנסי לא להקשיב להם
אם השאלות באתר כל הזמן מלחיצות אותך כנראה סטיפס זה לא בשבילך, את יכולה להתנתק .
כנראה את לא בנויה לאתרים בהם שואלים שאלות ומנהלים דיונים.

אני אמשיך לקבל מינוסים,
אך זו מבחינתי דעתי:

את זקוקה לעזרה מקצועית. בטח ובטח לא עזרה מילדים שיענו לך על שאלה שמביעה את החרדות שלך משאלות של אותם ילדים ששואלים את אותן שאלות.

זה אבסורד שאת שואלת את השאלה הזאת את אותה קבוצה שגורמת לך לחרדות.

מוזר לי איך אנשים לא מבינים את הבעייתיות שבשאלה הזאת.
כמו מה למשל