איך להפסיק להיות בחרדות בגלל החיסון והתו הירוק והבדיקות וכל מה שקשור לקורונה??
אני כל כך מפחדת, אני לא יודעת מה לעשות. התו הירוק שלי נגמר עוד יומיים ואני מפחדת גם מהחיסונים וגם מהבדיקות האלה בגלל מה שכותבים פה. אני גם לא יודעת למי להקשיב בכלל ועל מי לסמוך :(