5 תשובות
שואל השאלה:
אני עוד לא בגיל של לייזר
אני עוד לא בגיל של לייזר
אנונימי
אם זה מפריע לך כל כך ואתה כן רוצה לעשות עם זה משהו אז כאופציה יש לך שעווה
זה כן כואב (למרות שלא לכולם ולא כאב מוות וזה גם תלוי באזור שממנו מורידים שיער)
אבל זה מוריד מהשורש של השיערה אז זה גודל לאט ואתה גם לא יכול לחתוך את עצמך עם זה בטעות וזה משאיר את העור ממש חלק
אתה יכול לקנות פסים של שעווה ולעשות לעצמך או לבקש ממישהו שיעזור לך תלוי איך אתה מרגיש בנוח
בכל מקרה תזכור ששיער גוף זה לא משהו שצריך להתבייש בו ואם אתה מרגיש בנוח עם זה אתה ממש לא חייב להוריד
זה כן כואב (למרות שלא לכולם ולא כאב מוות וזה גם תלוי באזור שממנו מורידים שיער)
אבל זה מוריד מהשורש של השיערה אז זה גודל לאט ואתה גם לא יכול לחתוך את עצמך עם זה בטעות וזה משאיר את העור ממש חלק
אתה יכול לקנות פסים של שעווה ולעשות לעצמך או לבקש ממישהו שיעזור לך תלוי איך אתה מרגיש בנוח
בכל מקרה תזכור ששיער גוף זה לא משהו שצריך להתבייש בו ואם אתה מרגיש בנוח עם זה אתה ממש לא חייב להוריד
אנונימית
שואל השאלה:
צריך לחכות שהשיער יתארך לא?
צריך לחכות שהשיער יתארך לא?
אנונימי
כן אבל זה לא חייב להיות ממש ארוך
אתה לא יכול להוציא עם זה קוצים אבל טיפה ארוך יותר מזה זה כן יתפוס