3 תשובות
שואל השאלה:
מאיזה כמות זה נחשב הגזמה?
מאיזה כמות זה נחשב הגזמה?
אנונימית
שואל השאלה:
אז הגוף שלי ישאר אותו דבר? אני יכולה לאכול בלי לדאוג שהגוף שלי ישתנה?
אז הגוף שלי ישאר אותו דבר? אני יכולה לאכול בלי לדאוג שהגוף שלי ישתנה?
אנונימית
בעיקרון כדאי לאכול כמשקל הגוף שלך גם אם את לא מתאמנת אבל אם את אוכלת בצורה מופרזת (1.5-2.2) ממשקל הגוף שלך ולא מתאמנת לגוף יהיה עודף של חלבון והוא יצטרך לעשות איתם משהו, זה סתם יהיה לו קשה לעיכול כמות כזו
באותו הנושא: