5 תשובות
שואל השאלה:
שיטות איך לא להרגיש רע עם עצמי על זה?
שיטות איך לא להרגיש רע עם עצמי על זה?
תנוחי
לנוח, ביום מנוחה את מתחזקת כי את נותנת זמן לשרירים להיבנות. אנחנו בונים אותם במנוחה.
תתאמני
לדעתי תעשי יום מנוחה, האימונים נשמעים אינטינסיביים וכדאי לתת לשרירים לנוח
באותו הנושא: