45 תשובות
מנוחה זה תמיד טוב
תלוי איך את מרגישה
את במצב להתאמן? את במצב של מנוחה?
תתאמני אם את רוצה כאילו תלוי במצב רוח שלך
תנוחי
להתאמן, זה טוב במחזור
אבל לא לקרוע את עצמך באימון, גם לא טוב יותר מידי מאמץ
מה שמרגיש לך.. אם את רוצה להתאמן, ומרגישה טוב, את לגמרי יכולה.
תתאמני זה יעזור עם הכאבים
Snt
לנוח
להתאמן! לא להתעצל ולתת תירוצים
אנונימי
שואל השאלה:
להתאמן זה עוזר במחזור או מחמיר תמצב?
אם את יכולה להתאמן אני חושבת שעדיף, אני יודעת שאני במחזור ספרוט עוזר לי
ספורט עוזר לכאבי מחזור :)
שואל השאלה:
לא תירוצים , להפך רציתי ללכת פשוט אני מפחדת שאני התעלף שם
תתאמני, מאז שהתחלתי להתאמן גם בזמן מחזור אין לי יותר כאבי מחזור/יש מעט מאוד. בלי קשר למחזור את צריכה ימי מנוחה לתת לשרירים לנוח מספיק 3 - 4 פעמים להתאמן בשבוע.
שואל השאלה:
תודה לכולם ! :)
תלוי כמה כואב לך ואם את יכולה פיזית, תרגישי טוב
תלוי איך את מרגישה -אם כואב לך כדאי שלא אבל תדעי שזה טוב כי ככה גם יצא לך יותר מהר ותסיימי יותר מהר
להתאמן עוזר ממש כי נגיד לפני מחזור מעלים שני קילו שלוש בגלל התהליך ואחרי המחזור מורידים הכל בחזרה אבל שאת תעשי ספורט זה יעזור לך להוריד במשקל לא יודעת למה זה פשוט עוזר
ממש תלוי איך את מרגישה... את יכולה להתאמן אם זה יעשה לך טוב ואת ממש יכולה לנוח
גם לי זה ככה תנוחי תשתי וכו לא להתאמן לפני זה
בימים שיש לך טיפה דם ממליצה לך ללכת לעשות ספורט כמובן לא להקשות על עצמך
ובימים שיש לך המון דם תנוחי עדיף
אנונימית
כן תתאמני זה יזרז לך תמחזור ויעזור לכאבים, מניסיון
להתאמן
זה ממש עוזר לזה שזה לא יכאב וכזה
מנסיון(:
תתאמני למה לא את יכולה להתאמן גם במחזור זה לא שזה משהו שאת לא יכולה לקום מהמיטה
וואי כשאני במחזור אני בחיים לא מתאמנת
תנוחי כמה ימים, לא יקרה כלום
תלוי למי^^ זה יכול לכאוב ממש
להתאמן, זה לא מחלה
להתאמן זה יכאב לך פחות
להתאמן יכול להקל על כאבים אבל אם לא בא לך תנוחי
אם ממש כואב תך והכל אז ממש לא ושכאילו אין לך כוח בכלל ואת גמורה ואם כאילו את בסרר כזה אז כן כי להיתאמן בזמן מחזור זה טוב
תלוי אם את במוד
תלוי אני תמיד מתאמנת במחזור אבל אם כואבת לך הבטן ואת מרגישה שאת לא יכולה אז אל ותנוחי וקחי תרופה
להתאמן, זה לא סיבה למנוחה
תתאמני אל תקשיבי לכל האלה שאומרות לך לא
את יודעת שיהיה לך נכון להתאמן וזה יעשה רק טוב
במקרה הכי גרוע שבאמת תסבלי מכאבים ולא תוכלי אז אל תתאמני, אבל לא כדאי לוותר מראש
להתאמן צריך ללמוד לחיות עם זה
אנונימית
תלוי איך את מרגישה
שואל השאלה:
התאמנתי ואני מרגישה הרבה יותר טוב,
ממליצה לבנות שכאן גם! זה משחרר ואפילו היה לי יותר מוטביצה להוסיף עוד סטים
לנוח