7 תשובות
לנוח
סליחה, לא קראתי נכון. אתה מתאמן כל יום הרבה זמן, שזה מעולה אבל עדיף שלא להתאמן כל יום, הגוף זקוק גם למנוחה והשרירים שלך זו הדרך שלו להודיע לך על זה.
לא להתאמן, לאגור כוחות ולנוח. אם תרגיש יותר טוב תלך במהלך השבוע.
לא להתאמן, לאגור כוחות ולנוח. אם תרגיש יותר טוב תלך במהלך השבוע.
לנוח
שואל השאלה:
הרחבה...
הרחבה...
אנונימי
לנוח
תקשיב אני מבינה שאתה רוצה וזה כיף וכל זה אבל זה לא אמור לבוא על חשבון הבריאות שלך, עם כמה שזה כיף ובא לך חשוב רגע על הגוף שלך, יש לו גם גבול מסויים תן לו לנוח לפחות יום מנוחה, אתה תרגיש טוב יותר אחרי זה אני בטוחה.
לנוח!
באותו הנושא: