8 תשובות
אם זאת את בתמונת פרופיל תדעי שאת יפה ברמות ו40 זה משקל ממש לא בריא זה ממש ממש נמוך
לא צריך להגזים תקבלי את עצמך כמו שאת
אוי ואבוי! אני בטוחה ב100% שאת מהממת ולא צריכה להרזות,תיהיה מי שאת וגם אם את טיפה מלאה או אפילו לחלוטין כל אחד יפה
אחותשלי יפהשלי חייםשלי אהבהשלי אם תרדי עוד יצטרכו לאשפז אותך ואת יודעת שאני צודקת ושאני אןמרת את זה לטובתך את נראית מדהים הייתי נותנת ככ הרבה בשביל להראות כמוך
לשקול 40 בגיל 13 ועוד מטר שישים זה תת משקל, אל תתייחסי למשקל שלך באמת תאמיני לי שגם אלה שנראות כאילו הן שוקלות 50 לא באמת שוקלות ככה
וואלה בעיה שלך אוהבים חרטא גאנג
התחלתי כמוך והיום אני עמוק בבור החסר תחתית הזה.. אל תרדי בבקשה אל תיכנסי לזה
מה 40 אישה זה קרוב לאנורקסיה 53 לפחות זה סבבה עזבי אותך זה שטויות באמת אף אחד לא אכפת לו בכלל תעשי ספורט בשביל עצמך ולבריאות שלך ממש לא לבגד ים..
ולכל בחורה רזה יש אישיו עם הגוף שלה לפעמים ובמיוחד לפני מחזור ואחרי הריון. כל דוגמנית שתראי הרגישה בעבר בעתיד ובהווה כמו שאת מרגישה עכשיו, וזה לגיטימי צריך רק לדעת לשמור על צורת חשיבה חכמה שלא תפגע בך כי אולי עם בגד ים תרגישי בנוח אבל לא יהיה לך כוח ללכת לים.
כי בסופו של דבר את אוכל כדי לגדול ובשביל אנרגיה ובלי אוכל לא יהיה לך אנרגיה לתאים במוח לעצמך את פשוט לא תצליחי לקום או ללכת לים
^ אנורקסיה זה לא משקל זו הפרעת אכילה והפרעות אכילה לא נמדדות במשקל