14 תשובות
להתחיל להתאמן
אפשר לחשוב 2 קילו אני עולה בחצי שעה
זה בקטנה
זה רק 2 קילו נסיכה זה לא משנה כלום (:
אומייגאד רציני?
2 קילו זה לא הרבה בכלל ויכול להיות שהמשקל השני גם מקולקל לכי תדעי
2 קילו זה דבר שהגוף משחק איתו, בבוקר את תרדי 2 קילו את תראי
כמו שלא שנאת את עצמך לפני זה, המספר שעל המשקל לא משנה, מה שאת מרגישה זה מה שמשנה. בכל מקרה, 2 קילו זה כלום ואפילו אכילה של פחמימות יום לפני יכולה להוביל לעלייה כזאת, תוך שבועיים שלושה של הקפדה את יכולה להוריד את זה.
שואל השאלה:
אני שנאתי את עצמי גם לפני ה2 קילו במילא אני בדיאטה מה עכשיו כאילו עליתי 2 קילו חחח מה אני בהלם אמאלה ואיי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב עכשיו אני אעלה עליו פעם בשעה
אנונימית
שואל השאלה:
למה על קוביה אחת ברצפה אני שוקלת קילו וחצי יותר מהקוביה השניה מה
אנונימית
שואל השאלה:
לא משנה אני עדיין שני קילו יותר איזה נדיר כפרה על החיים שלי אין דברים כאלה כוסאמק
אנונימית
אני בעודף משקל של נראלי 22 קילו..?
להיות רזה זה לא דווקא טוב בבקשה אני רואה ככ הרבה שאלות על משקל וזה דפוק
1. אל תשנאי את עצמך
2. את לא חייבת להתחיל להתאמן, אפשר להרזות בלי להתאמן תאמיני או לא
3. מה הגובה שלך ומה המשקל שלך?
ו2 קילו לא באמת משנים משהו אבל אולי את כן שמנה