5 תשובות
להבין שאת מושלמת
אנונימית
אני מבינה אותך. זה לא קל להיפטר מדבר כזה. אני בטוחה שזה עניין של זמן. יש כל מיני שיטות שיכולות לעזור לך אבל לי הן אף פעם לא מצליחות.
אף פעם את לא תצליחי להיות לגמרי שלמה עם עצמך וזה אמיתי אני מדברת גם על עלמי ככה זה אצל כולם. אבל את חייבת להבין שכל גוף הוא שונה יפה ומיוחד. גם שאת שמנה וגם שאת רזה. את חייבת לקבל את עצמך כי את שאת שתהיי שם תמיד את הכי יפה. את צריכה לקבל את עצמך כמו שאת! כי רק אנשים שבאמת יאהבו אותך לא יהיה להם אכפת מאיך את נראת. מקווה שהצלחתי להסביר
אף פעם את לא תצליחי להיות לגמרי שלמה עם עצמך וזה אמיתי אני מדברת גם על עלמי ככה זה אצל כולם. אבל את חייבת להבין שכל גוף הוא שונה יפה ומיוחד. גם שאת שמנה וגם שאת רזה. את חייבת לקבל את עצמך כי את שאת שתהיי שם תמיד את הכי יפה. את צריכה לקבל את עצמך כמו שאת! כי רק אנשים שבאמת יאהבו אותך לא יהיה להם אכפת מאיך את נראת. מקווה שהצלחתי להסביר
רק את תצליחי לעזור לעצמך כל אחד עומד מול המראה ומחפש את הדברים הלא טובים תנסי להסתכל ולגלות דברים טובים להגיד לעצמך שאת יפה
לך תצפה בשמנים מתגלשים
את צריכה להבין שזאת את.
גם אני קצת שנאתי את הגוף שלי לפני כמה שנים עד שהבנתי לאט לאט שזאת אני.
זאת אני וזה הגוף שלי.
והוא יפה כמו שהוא.
וזה לא משנה אם זה עדיין נראה שאני שמנה קצת.
זה לא משנה כל עוד *אני* יודעת שזה הגוף *שלי* והוא מושלם בדיוק כמו שהוא.
כי לכולם יש פגמים. לכולם.
ומי אם לא אנחנו נלמד לקבל אותם ?
מה שאני מנסה להגיד זה שאת תמיד תראי לעצמך שמנה יותר עד שתלמדי ותביני איך לאהוב את הגוף שלך כמו שהוא עם כל הפגמים וכל הדברים שאת הכי הכי שונאת.
זה לא לוקח רגע להבין שהגוף שלך מושלם כמו שהוא, אבל באמת שבסוף את תביני שככה נולדת עם הגוף הזה ובגלל זה הוא מושלם.
ואני מחזקת את @היי אני אנונימית?
גם אני קצת שנאתי את הגוף שלי לפני כמה שנים עד שהבנתי לאט לאט שזאת אני.
זאת אני וזה הגוף שלי.
והוא יפה כמו שהוא.
וזה לא משנה אם זה עדיין נראה שאני שמנה קצת.
זה לא משנה כל עוד *אני* יודעת שזה הגוף *שלי* והוא מושלם בדיוק כמו שהוא.
כי לכולם יש פגמים. לכולם.
ומי אם לא אנחנו נלמד לקבל אותם ?
מה שאני מנסה להגיד זה שאת תמיד תראי לעצמך שמנה יותר עד שתלמדי ותביני איך לאהוב את הגוף שלך כמו שהוא עם כל הפגמים וכל הדברים שאת הכי הכי שונאת.
זה לא לוקח רגע להבין שהגוף שלך מושלם כמו שהוא, אבל באמת שבסוף את תביני שככה נולדת עם הגוף הזה ובגלל זה הוא מושלם.
ואני מחזקת את @היי אני אנונימית?
באותו הנושא: