13 תשובות
תכלס יש הרבה גם לי לחץ.
אני פשןט לא נותנת ללימודים להחליט לי איך לחיות.
כלומר, הולכת לעבודה, זהו אני עם חברים אני משחררת
הולכת עם הבן זוג שלי להנות ,משחררת
חברים , משחררת
ספורט
אין דבר כזה שהלימודים יגידו לי איך לחיות מבינה?
אי אפשר
צריך חופש.
שואל השאלה:
מה זה קשור? אם יש מלא עבודות אז אין באמת זמן להיות בחופש כמו שרוצים.
אנונימית
ניהול זמן
אני אמנם לומדת בפתוחה וזה החלטה שלי כמה התואר עמוס, אבל אני במשרה חלקית תוך כדי והלימודים בפתוחה הם בעיקר עצמאיים..

אני משתדלת להקציב לעצמי כל יום מטרה בלימודים, מסדרת מטלות שצריך לעשות עם תאריכים ואיזה חומר זה דורש
יוצאת עם חברים בעיקר בשעות שאני לא לומדת (למשל חמישי בערב או שישי בערב)
ועושה הפסקות מספקות כשאני לומדת כדי להתרענן ולעשות משהו שאני אוהבת.
תנסי לעשות טבלה שבועית ותסדרי לעצמך מה יש מתי ותמצאי זמן לדברים שאת אוהבת
אני מסדרת את זה נכון.
יוצאת בחמישי בערב , שישי.
שבת לומדת קצת ואז כל השבוע לומדת
יש תמיד זמן להפסקה.
הנפש צריכה את זה
אם לא תתני לעצמך הפסקה לא תצליחי בלימודים , מניסיון
שואל השאלה:
הבעיה היא שיש לי איזה 20 קורסים, וכולם דורשים אותה תשומת לב וזה קשה
אחרי 3 שעות למידה אני לא מצליחה לעשות כלום בכלל, שום דבר
אז אם אני לומדת למבחן שלוש שעות אני לא יכולה לעשות שום דבר אחר
ויש מלא פרויקטים בעבודות וכולם דורשים מלא

אין אני לא יודעת לחלק את זה נכון. אני לא יודעת לקחת הפסקה קצרה אז עדיף ללמוד בלי להפסיק לא?
אנונימית
לא. ממש לא.
זה גורם ללחץ נפשי.
20 קורסים זה המון! אי אפשר לדחות?
איפה את לומדת, מה את לומדת?
שואל השאלה:
ממש אי אפשר לדחות

ספרות ואמנות
אנונימית
בדקת? ממש מוזר ...
כאילו יש אנשים שעובדים...
תראי.
יש לך קורסים שאת יותר טובה בהם? שאת יודעת שתעברי את המבחן?
שואל השאלה:
כן
וואי אבל תקשיבי נראה לי אני עוברת לאנגלית
אני לא יכולה עם החיפוש מאמרים האלה זה כל כך מתישש
אנונימית
זה עד כדי כך מאתגר??
שואל השאלה:
עכשיו מצאתי
זה מאמרים בעברית בגלל זה קשה למצוא

הייתי צריכה לצאת רגע מהבית בשביל משהו

לחזור עכשיו ללמוד או זהו? מה כדאי.
אנונימית
חחח תקשיבי בואי לפרטי
את בוכה מצחוק
בואיי