5 תשובות
מתמודדים עם המציאות ומסתגלים אליה כל פעם מחדש.
פעם בתקופה יש לי משבר בקשר לזה אבל מיד אני שמה סרטון על הדואה או מלחמות זוועתיות אחרות ונכנסת לפרופורציות
מנסה לא לחשוב יותר מדי וחיה את הרגע לא חושבת מה יקרה מחר
זה לא קל, כי לפעמים אני מרגישה שאני רק רוצה לקפוץ קדימה ואני לא באמת חווה את אותה השנייה ומרגישה אותה עד הסוף. עכשיו כשאני עוברת את החיים, אני לא רואה כמה הרבה משתנה מרגע לרגע, כמה תפניות יש בחיים שלי כל הזמן, אבל אז כשאני מסתכלת כמה שנים אחורה אני רואה מה באמת קרה ואלו רגעים היו משמעותיים עבורי שאני זוכרת עד עכשיו ושינו את כל ההסתכלות שלי וכל הזמן נוספים רגעים כאלו
וואי אני גם ככה לפעמים, אין מה לעשות אלה החיים לטוב ולרע
באותו הנושא: