14 תשובות
לא
אנונימי
שואל השאלה:
:-(
ברור , טעות היא דבר נפלא וכולם טועים החוכמה היא ללמוד מהטעויות שלנו
תגיד לי מה זה טעות, אני לא מתעסקת בזה יותר מדי אז אפשר לומר שלא באמת אכפת לי.
לא
בדרך כלל אני חוטף עצבים ורוצה לשבור דברים אבל לא שובר
אנונימי
לא
תלוי איזו טעות.
אם זאת סתם טעות בידע כללי אז בקטנה, למדתי דבר חדש, מקסים.
אם זו טעות בחיים, כלומר מעשה שגוי או בחירה לא חכמה אז אני מתוסכל ועצבני קצת, מרגיש תחושת החמצה, אבל זהו, לומד מהטעות וממשיך הלאה.
כן ומהטעויות האלה בסופו של דבר לומדים
אם התווכחתי על זה אז כן