5 תשובות
ואוו קשוח. אני מתמודדת עם הרבה בעיות בדרך כלל פשוט מזייפים חיוך
אנונימית אהובה . במקום להתעסק בהסתרה , עליך למצוא את הטיפול המתאים . זה שהצפת את בעייתך מראה שאת בדרך הנכונה לריפוי .
יש תרופות וטיפולים רבים לדיכאון . גם לדיכאון עמוק .
אין כל סיבה שתסתובבי עם תחושות כאלה קשות . כדאי לחפש גורם מקצועי שיעזור לך לטפל .
אפשר גם לפנות לעמותת התמיכה :
לער""ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה""ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
מוחקת את עצמי עם כדורים או משחקת את עצמי שמחה
בדרך כלל לא נותנת למישהו לראות עליי שאני לא בסדר, אפילו שאני כן מרגישה את הצורך להרגיש ממישהו דאגה, אני לא רוצה להתמסכן בפניו
אני חיה חיים כפולים
על פניו אני משדרת עסקים כרגיל, מנסה לצאת ליהנות מהחיים אבל מבפנים אני מרגישה רע
ואני מצטערת שאת חווה את זה גם
אנונימית
וואי אני בדיכאון ואני צוחקת מכל דבר אבל בפנים אין לי חברים ואני מרגישה בודדה אין לי טיפ לתת לך אבל תהני מהחיים
אני פסיכופתית ואף אחד לא רואה (אני שמה חלב לפני הקרונפלקס)
אנונימית